20 Ağustos 2011 Cumartesi

Half Life 2 episode 3 ne zaman çıkacak!!!!!!!





Half Life 2 episode 3 ne zaman çıkacak! Bunu hiçkimse bilmiyor.Ama son aldığım bilgiye göre 24 nisan 2012'de çıkarıcaklarmış. 2012'ye daha var.Valve'nin kurucusu Gabe Newell bundan başka bir şey söylemedi.heralde çok güzel olacak!Bence benim fikrim şöyle:Doom diye bir oyun vardı.1993 yapımıydı.Sonra geliştirdiler doom 2,doom3,doom4'de çıkacakmış.Efektleri çok iyiymiş.bir bilgisayarı çökertebilirmiş.İD Software bu oyunu piyasaya çıkardığı anda Valve şirketi de half life 2 episode 3'ü çıkaracaktır.Tabii ki de half life 2 episode 3 çok ilgi görecektir:))) Resimler çok azdı.Sadece bunları koymuşlar.Ben de bunları aldım:)

2 yorum:

Kozmetik Dosyası - Ezgi dedi ki...

merakla bekliyorum yeni oyunda ne değişiklkler olacak diye:)

Ege dedi ki...

Ben de merak ediyorum!Half Life 2 episode 3 oyunu daha 2012'de filan çıkacakmış:( Bekliyoruz...